על עיסויים ופינוקים: מתחמי ספא יוקרתיים באזור הכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-12-2017
על עיסויים ופינוקים: מתחמי ספא יוקרתיים באזור הכנרת

החורף מביא איתו לא רק חשק לשנת חורף ממושכת מתחת לפוך, אלא גם רצון עז לשחרר את הצוואר התפוס ולהתחמם מעט, בכל מקום שהוא לא המזגן בעבודה. בתקופה שבה תה ומרק מתחילים להיראות כמו רעיון לא רע בכלל, מתחילה גם חגיגת הנופש של צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה. המחירים מפתיעים לטובה, המקומות איכותיים והאטרקציות טובות מתמיד. אז אם אתם כבר מתאמים לכם נופש צימרים לזוגות בכנרת, הנה מספר מתחמי ספא בסביבה שלכם ששווה להכיר ולהזמין בהם חצי יום של פינוק לגוף ולנפש.


סוויטת בוטיק עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה וגקוזי ספא פרטי


חמת גדר


המפורסם מכולם, המכיל בריכות גופרית טבעיות ולוהטות בטמפרטורה של 42 מעלות שיעשו לשרירים שלכם ממש טוב. חוץ משכשוך נעים במים, יש גם תועלות בריאותיות כמו שיכוך כאבים, האצת חילוף החומרים, הורדת לחץ הדם והעלאת הדופק וכן פתיחת האף הסתום. על שלל התענוגות שבו, מציע חמת גדר ספא מקצועי במגוון סגנונות – החל מארומטי מרגיע ועד וואטסו – טיפול מבוסס שיאצו המתקיים בבריכת מים חמים.


חמי טבריה


האמת היא שלא צריך להתרחק הרבה מאזור הנופש, כאשר אתם מזמינים צימרים לזוגות בכנרת. חמי טבריה הוא מתחם

התענוגות והספא המפורסם והוותיק בסביבה, שמרחק ההגעה אליו מכלל הסביבה לא עומד על יותר מעשרים דקות נסיעה. המתחם כולל בריכה מקורה תרמו מינראלית בנביעה טבעית, המועשרת במלחים שונים ותורמת להתחדשות תאי העור, שיכוך ומרפא, עיכול תקין ועוד. בנוסף לרשותכם סאונה יבשה ורטובה, מתחם ספא מרגיע בעל תפריט עיסויים נרחב והכל מול נופי הכנרת החלומית שנמצאת ממש סנטימטר מכם.


ספא חמת קיסר


עוד מקום טוב לבלות בו עם בני הזוג שלכם במסגרת אירוח צימרים לזוגות בכנרת, הוא הספא היוקרתי של מלון קיסר בעיר. 20 חדרי טיפול מפנקים במיוחד יש כאן, לצד בריכה תרמו מינראלית מנביעה טבעית בטמפרטורה של 36 מעלות, אמבט מלחים, סאונה יבשה וחדר כושר. עיסוי "הבית" הוא איך לא – עיסוי מלחים מועשר ומפנק בטכניקת פילינג אישית הנקרא "קיסר" והוא מומלץ בעיקר להרגעה ולהזנת העור. בנוסף אליו תמצאו עוד מבחר עיסויים וטיפולי גוף מקצועיים, מסעדה במלון ומספרה עם מניקור פדיקור למתפנקות שלוקחות עד הסוף את חוויית הנופש.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים