למה הכי כדאי להזמין חופשה בצימר?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-02-2018
למה הכי כדאי להזמין חופשה בצימר?

אנחנו בני אדם ספקנים וזה בסדר גמור, ההתלבטות הבלתי נגמרת של "איפה אני מקבל יותר" ובכלל, מה מתאים יותר לאופי החופשה שלי מעסיקה אותנו רבות... אבל לבסוף עלינו לבחור והכי חשובה זה לדעת לבחור נכון! אז מה זו בעצם בחירה נכונה ואיך מזהים אותה? מיד...


אופי החופשה


אחד מהדברים שהכי משפיעים על החופשה שלנו הוא כמובן האופי שלה, בשביל מה מלכתחילה יצאנו לנופש... האם מטרת החופשה היא טיולים ואקסטרים? גיבוש משפחתי? פינוק רומנטי? זמן איכות קבוצתי ועוד ועוד סיבות שונות שעולות לכם בראש...


אחרי שבחרתם את אופי החופשה הרצוי לכם מגיעה שאלת המחיר, שאלה לא פחות חשובה ומשפיעה על בחירת הנופש המושלם. כמה אתם מוכנים להשקיע על הלילה שלכם ומה התמורה המתקבלת מהכסף שלכם.


מה חשוב לכם שיהיה בחופשה? האם אתם דואגים לפרטיות שלכם? מחכים לבריכה הגדולה והמשותפת של כל האורחים? מצפים למכונת אספרסו מקצועית בחדר? חשוב לכם שיהיו מתקני משחק לילדים וגדר בטיחות בבריכה? ארוחות שונות? אולי בכלל חשקה נפשכם בצימר לזוגות עם נוף פנורמי מרהיב? או צימר לזוגות עם ספא?

אפשר להמשיך ולכתוב עוד שורות רבות על דברים שחשוב שיהיה בצימר, המטרה הגדולה היא- שאתם תדעו מה חשוב לכם שיהיה בחופשה שלכם וכך תדעו איזה סוג של אירוח לקחת.


%@%@%p-6855x


אז למה בכל זאת כדאי להזמין חופשה בצימר?


קודם כל, כי לא משנה מה אופי החופשה שלכם, מה המחיר הרצוי או מה חשוב לכם שיהיה בחופשה- את כל הרצונות והחלומות שלכם תוכלו להגשים בצימר מפנק בארץ.

צימר מתאים לכל אופי חופשה ובהתאם לכך גם מידת הפרטיות והאבזור הנדרש. את המחיר תוכלו לראות באתר המפרסם ולסנן מבעוד מועד את תקרת המחיר שהנכם מסכימים לשלם על אירוח ולצפות בתוצאות המתאימות לכם.

בנוסף, תוכלו לסנן את האופציות המועדפות עליכם החל ממתקני משחק לילדים ועד צימרים לזוגות עם ספא, כך תיהנו מאבזור מפנק ומדויק.


בצימר בארץ תוכלו ליהנות בפרטיות מלאה, כזאת שלא תמצאו בשום בית מלון בארץ ובעולם. בנוסף תיהנו מאירוח אישי וחמים מבעלי הבית שנמצאים סמוך למקום בדרך כלל ויעניקו לכם מכל הלב שירות אישי ואדיב, ללא מזכירות ופקידי קבלה שכירים.

צימרים לזוגות עם נוף יתנו לכם תחושה רגועה ושלווה...


לא נראה שנשארו סיבות למה להזמין חופשה במלון כשאפשר להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים